Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Świątecznie...

Witamy w naszej szkole

Zapytanie ofertowe nr 18/SOSW/2024 dot. dostawy pieczywa na 2025 rok

Zapytanie ofertowe nr 18/SOSW/2024 dot. dostawy pieczywa na 2025 rok

  1. Zamawiający:

Nabywa:

Gmina Miasto Świnoujście

  1. Wojska Polskiego 1/5

72-600 Świnoujście

NIP: 855-15-71-375

Odbiorca:                       

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

  1. Piastowska 55

72-600 Świnoujście

  1. Dane do kontaktu: Dyrektor Ośrodka – Krystyna Makowska
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa i ciasta według wykazu formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
  • Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczanych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
  • Dostawa odbywać się będzie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub telefonicznie zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego. Towar musi być dostarczony codziennie w godzinach 6:00-6:30
  • Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych zapachów. Niedopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane, niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz
  • Podane w formularzu cenowym ilości produktów są szacunkowe i w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia/zwiększenia liczby żywionych osób i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw
  • Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w ramach zamówienia
  • Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym
  • Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu, e) muszą odpowiadać normom jakościowym
  • Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach
  1. Kryteria oceny ofert:
  • wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: cena – 100%
  • za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów.
  1. Data realizacji zamówienia: od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku
  2. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
  3. Forma oferty. Sposób składania oferty:
  • oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
  • oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę;
  • ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@sosw.swinoujscie.pl
  • termin złożenia oferty: do dnia 18 grudnia 2024 godz. 12:00;
  • oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
  1. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 18 grudnia 2024 r., godz. 13:00, sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego, ul. Piastowska 55, 72-600 Świnoujście
  2. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  3. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi.
  4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
  5. Zamawiający poprawia w ofercie:
  • oczywiste omyłki pisarskie,
  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

  1. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
  2. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia
    wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
  3. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
  • została złożona po terminie składania ofert;
  • została złożona przez wykonawcę:
  1. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
  2. jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
  • została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
    z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
  • zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
  • wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki,
    o której mowa w pkt. 12 ppkt 1, 2 oraz 3,
  • obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane
    w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r.
    o krajowym systemie cyber bezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ
    na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe.

 

 

Zapytanie ofertowe nr 18/SOSW/2024 dot. dostawy pieczywa na 2025 rok

Banery/Logo