Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Wiosennie...

Wiosennie...

Zmieniamy się...

Witamy w naszej szkole

O NAS - TEKST ŁATWY DO CZYTANIA I ROZUMIENIA (ETR)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK. ETR - tekst łatwy do czytania I ROZUMIENIA

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy 
im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu

Gdzie jest Ośrodek?

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej znajduje się przy ulicy Piastowskiej 55.

Co jest w Ośrodku?

W Ośrodku jest:

  • Wczesne Wspomaganie rozwoju Dziecka
  • Przedszkole Specjalne 
  • Szkoła Podstawowa Specjalna 
  • Branżowa Szkoła Specjalna I stopnia o specjalnościach:  kucharz, pracownik pomocniczy obsługi hotelowej 
  • Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy 
  • Internat dziewczęcy i chłopięcy 

Jak wejść do Ośrodka?

Ośrodek składa się z kilku budynków. To jest nasza szkoła. Do Ośrodka wchodzi się przez bramę bok budynku szkoły.

Budynek Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świnoujściu.

A to jest mapa Ośrodka:

Opis mapy:

1 - wejście do Ośrodka

2 - budynek szkoły 

3 - wejście do sekretariatu i budynku administracji

4 - budynek administracji

5 - budynek przedszkola i Internatu

Kto uczy się  w Ośrodku?

W Ośrodku uczą się dzieci od 3 do 24 lat. Są to dzieci niepełnosprawne intelektualnie oraz dzieci niepełnosprawne intelektualnie z dodatkowymi niepełnosprawnościami. 

Jak wygląda nauka w Ośrodku?

Dyrektorem Ośrodka jest Pani Krystyna Makowska. Wicedyrektorem Pani Sylwia Kruk. 

W Ośrodku pracują nauczyciele, pomoce nauczycieli i pracownicy biura i obsługi.

W Ośrodku jest stołówka, gdzie można zjeść pyszne obiady. 

Bardzo małe dzieci mogą otrzymać pomoc terapeutów we Wczesnym Wspomaganiu Rozwoju.
Starsze dzieci chodzą w Ośrodku do przedszkola, uczą się w szkole podstawowej lub ponadpodstawowej.

W Ośrodku dzieci mogą korzystać  różnych terapii. Po lekcjach dzieci mogą przebywać w świetlicy szkolnej.
Tam uczniowie odrabiają prace domowe, bawią się, wykonują prace plastyczne.

Na pierwszym piętrze jest biblioteka szkolna. Znajdziesz tam lektury, inne ciekawe książki, gry i audiobooki.

Na terenie Ośrodka znajduje się plac zabaw i boisko. Dzieci i uczniowie lubią spędzać tam czas.

Jak się z nami skontaktować?

Na niebieskim tele biała słuchawka telefonuMożna zadzwonić

Sekretariat Ośrodka

TEL: 91 321 5426
FAX: 91 321 5426

Numery wewnętrzne:

12 - sekretariat Ośrodka

13 - pedagog, psycholog

18 - gabinet wicedyrektora Ośrodka

20 - intendent

21 - fax

Szkoła

TEL: 91 321 3170

Można napisać:

Grafika na niebieskim tle - symbol małpy znaku  E-mail

sekretariat@sosw.swinoujscie.pl

 

Można napisać pismo lub list na adres:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

ul. Piastowska 55

72-600 Świnoujście. 

 

 

Banery/Logo