Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Etno wiosna

Dzień kota

Witamy w naszej szkole

Cicha noc...

Jesienna wystawa "Drzewo"

Wycieczka do niemieckiego miasteczka

18 marca uczniowie klasy drugiej i trzeciej szkoły podstawowej naszego Ośrodka, udali się ze swoimi wychowawcami i nauczycielem języka niemieckiego na wycieczkę do pobliskiego Ahlbecku.

Z przystanku przy granicy pojechaliśmy niemiecką linią atobusową do przygranicznego miasteczka. Potem zrobiliśmy krótki spacer na niemieckie molo, gdzie w porywach, lekkiego morskiego wiatru, podziwialiśmy walory turystyczne tej miejscowości.
Następnie udaliśmy się do sklepu, w którym dzieci, posługując się niemiecką walutą, samodzielnie dokonali drobnych zakupów. Ze sklepu ruszyliśmy w stronę placu zabaw, na którym dzieci świetnie się bawiły. Na koniec wycieczki wstąpiliśmy do małej restauracji zjeść frytki, które wszystkim wyśmienicie smakowały.
Opuszczając lokal, uczniowie otrzymali od kelnera słodkiego lizaka. Podczas wizyty w Ahlbecku nauczyciel zapoznał uczniów z nowymi słowami związanymi z tematyką wycieczki: poczta, molo, frytki, przystanek autobusowy. O godzinie 12:00, naładowani energią i morskim jodem wróciliśmy do szkoły.