Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marii Konopnickiej w Świnoujściu

Zapytanie ofertowe nr 16/SOSW/2024 dot. dostawy jaj kurzych na 2025 rok

Zapytanie ofertowe nr 16/SOSW/2024 dot. dostawy jaj kurzych na 2025 rok

  1. Zamawiający:

Nabywa:

Gmina Miasto Świnoujście

  1. Wojska Polskiego 1/5

72-600 Świnoujście

NIP: 855-15-71-375

Odbiorca:                       

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

  1. Piastowska 55

72-600 Świnoujście

  1. Dane do kontaktu: Dyrektor Ośrodka – Krystyna Makowska
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj kurzych z wolnego wybiegu według wykazu formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
  • Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek dostarczanych artykułów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego
  • Dostawa odbywać się będzie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień w formie pisemnej, elektronicznej (e-mail) lub telefonicznie zawierających ilości i terminy dostaw oraz w miarę potrzeb inne warunki istotne z punktu widzenia Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1-2 raz w tygodniu.
  • Podane w formularzu cenowym ilości produktów są szacunkowe i w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu . Zwiększenie lub zmniejszenie ilości dostarczanych artykułów spożywczych może wynikać z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, np. zmniejszenia/zwiększenia liczby żywionych osób i nie może stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw
  • Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmian ilościowych .
  • Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości faktycznie dostarczonych do Zamawiającego jaj i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym
  • Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, między innymi: a) posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, b) posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, c) posiadać odpowiedni system przewożenia towarów – zachowanie rozdzielności transportu, d) posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu, e) muszą odpowiadać normom jakościowym
  • Towar musi posiadać minimalny termin 2/3 przydatności do spożycia umieszczonego na oryginalnych opakowaniach producenta. Jaja muszą być dostarczone w stanie nienaruszonym w oryginalnych opakowaniach. Cechy dyskwalifikujące dostarczane produkty to: towar bez opakowania na którym nie jest widoczny termin do spożycia, uszkodzenia bezpośrednio zabezpieczające produkt.
  • Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt do 2 dni kalendarzowych od dostawy.

 

  1. Kryteria oceny ofert:
    • wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: cena – 100%
    • za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów.
  2. Data realizacji zamówienia: od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku
  3. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
  4. Forma oferty. Sposób składania oferty:
    • oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
    • oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę;
    • ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@sosw.swinoujscie.pl
    • termin złożenia oferty: do dnia 18 grudnia 2024 godz. 12:00;
    • oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
  5. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 18 grudnia 2024 r., godz. 13:00, sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego ul. Piastowska 55, 72-600 Świnoujście
  6. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  7. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi.
  8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
  9. Zamawiający poprawia w ofercie:
    • oczywiste omyłki pisarskie,
    • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
    • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

  1. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
  2. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia
    wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
  3. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
    • została złożona po terminie składania ofert;
    • została złożona przez wykonawcę:

 

  1. niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
  2. jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;
    • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
    • została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy
      z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    • zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
    • zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
    • wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki,
      o której mowa w pkt. 12 ppkt 1, 2 oraz 3,
    • obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane
      w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r.
      o krajowym systemie cyber bezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ
      na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe.

Zapytanie ofertowe nr 16/SOSW/2024 dot. dostawy jaj kurzych na 2025 rok